Friday, October 1, 2010

~~Puasa~~

       Arini ari terakhir utk aku menghabiskan sisa2 pose sunat+ganti aku di bln syawal ni....
alhamdulillah aku masih berkesempatan+ber kemampuan utk melaksanakan ibadat tersebut....
( lagi pn aku keje mlm sooo mmg xde alasan arr aku kalau xlarat nk pose....amik kesempatan time keje mlm bru nk pose...xpe arr atleast aku pose jgk dr xpose kan...)...hope esok aku leh raya dr kemenangan + kejayaan aku ni.....selamat ari raya utk aku...


Arini aku xtw nk berbuka menu pe....lum ade plan ag....nk mkn pe ek??( kalau ikutkan ati+ perut yg kosong ni mcm2 nk mkn tpppp bila dh dpt minum sure aku xlalu nk mkn....just tgk je mknanan tu....agpn aku keje mlm mne leh mkn kenyang2 czzz nnt mengantuk lak time keje....hancus pt aku nnt klau aku tido...ngeeee ag pn time keje mne leh tido kan..)



Semalam aku teringin sgt nk mkn nasi kerabu tppp hajat aku xkesampaian czzz makcik nasi kerabu x jual le plakkk...punyer arr aku bersemangat kuar g psar mlm semata2 nk beli nasi kerabu tppp alangkah kecewa nyer aku bila aku xnmpk pn bayang gerai nasi kerabu....hrmmm kecewa arr sekejap pastu terus xtw nk mkn pe utk berbuka....kecewa punyer psal aku pn terus blk....( alaaaa otw blk aku smpat beli apple hijau czz tetiba rsa nk mkn apple hijau..sebakul just RM5 tppp still jgk xsempat nk mkn czzz keje mlm kan.....cian apple aku xsempat utk dikunyah2....)....
menu pe utk arini lum ag muncul di kepala hotak aku ni....


*bila "sakit" mcm ni semuanyer jd slow....


2 3ari ni aku xtw knp aku rsa mcm kemalasan melanda aku....
serba serbi aku mlas pdahal bkn wat ape2 pn....m'b sbb aku keje mlm kot aku jd mcm ni czzz waktu tido aku di ganggu...( eleh mcm arr ni bru 1st time keje mlm...ape daaa aku ni )....ntah arr hormon malas kot aku time ni...( ade ke hormon malas??? )....


M'b sbb "SAKIT RINDU" kot aku jd mcm ni...tu lah yg jd probnyer czzz sakit aku xde ubat ...
(wlpn tiap2 ari aku keje serve ubat kt patient utk sembuhkan penyakit diaorg tppp bila aku "sakit" aku sendiri xtw nk bg ubt ape kt diri aku wlpn ubt melambak membuak2 kt hospital tu....)


**hanye B je yg mampu bg ubt kat aku***sobbbbsss2....parah dh aku ni ....dangerrr!!!!



                  B..........ketahuilah wahai B ku yayang bahawa diri ini terlalu rindu pdamu.....rindu tahap dewa dewi sentiasa memuncak.........
wlpn everyday syg dpt email B tppp still xleh kureng skit pn paras kerinduan kt B....


**B ade bgtw sesuatu news yg wat aku tersenyum tppp aku perlu ingatkan diri aku utk TIDAK terlalu mengharap czzz tkut aku sendiri yg kecewa....aku perlu sntiasa redha+pasrah dlm ape jua keadaan.....





**mcm hanging je aku rsa entry aku kali ni....mcm rojak pn ade....kalau jwb mcm ni dlm exam sure aku org paling awal kene reject paper...tppp lantak arr blog aku....huwawawa.....mcm ni arr aku bila pkran xmenentu xtentu psal....





my en notty yg d windu.....

No comments:

Post a Comment