Sunday, October 10, 2010

~~Dugaan~~



arrrrrchummm........arrrchummmmmm....
ohhhh apakah ini....
knp terlalu kerap aku aaaarrrrrrcccchhhuuummm 2arini....
oohhh tidakk..non mungkin aku akan diserang selesema or fever.....
no no no no no...
aku ni jenis yg jarang demam orr selesema that y aku risau czz mama aku kata kalau jarang sakit nnt bila sakit sure terukk.....eeee simpang malaikat 44.....mntak jauh arr...
m'b sbb 2 arini cuaca xmenentu sbb tu arr aku asyikkk aaarrrrrchhhuuuummmm.....
thnk +ve okk mamizu....
2arini jgk aku kerap sakit kpla...ishhh knp arr bnyk lak penyakit menyerang aku ni....kat ward smlm aku dh check temp aku....alhamdulillah its normal tppp knp aku still bersin2....ishh agaknyer umah aku ni bnyk habuk kot...almaklumlah B xde soo kemas umah pn 1week sx je....kalau B ade ari2 dia yg tolong kemaskan home sweet home kami ni...nk kata umah berhabuk tpp knp kt ward pn aku still jgkk arrrrcccchhhhuuuummmm....cian kengkawan aku nnt xpsal2 diaorg lak berjangkit ngan aku...
ape daaa aku ni ubt bnyk kt ward tu tppp xnk mkn pn....bkn xnk mkn tppp saje xnk mnjakan diri ni ngan ubt czz sblm2 ni aku terlalu mnjakan diri aku ngan PCM...
tpp nk wat mcm mne dh mmg aku terpaksa amik PCM tiap kali sakit kpla...kalau xamik alamatnyer aku akan menanggung "pnderitaan" utk 2 ari...sksa oo..nk wat keje ape pn ssh....sakit kepala punyer psal....ni arr big prob kalau ade prob ngan eye...nk wat mcm mne kan...trma je arr...suratan takdir....ceeewwwwwaaaaahh.....redha+pasrah....

hope arini aku much more better dr semalam arr..jgn arr still aarrrchummm je....kt umah jarang skit arrrcchuuum tppp bila smpai ward mkin mnjadi2 lak.....xlarat aku tw....
cian kat aku cian jgk kat kengkwan aku....
moga2 aku lebih baik dr semalam....
aminnn...



**ati aku berbunga bak bunga2 kembang di taman czz B ade fon line....
leh story mory mcm2 ngan B...
xabis2 citer aku ni yg nk share ngan B....
mcm2 ade....mcm astro lak...


hosp ade wat lawatan g kelantan t'ganu....mcm nk join..B pn dh bg 
green light tpp xde geng soo nmpak gayanyer kene arr kuburkan niat aku tu....
xpe arr nnt plan
 ngan B arr....g ngan B sure ag syiokk kan...
kalau ngan B kuar g kedai blkg umah ni pn aku syiokk czz with MY YAYANG mne2 pn syiokk...
:-)...


No comments:

Post a Comment