Sunday, October 17, 2010

~~wink wink wink~~



wink wink wink wink....IM HAPPY TODAY....

everything is back to normal....yeeeaaahhh.....
waaaa lega and lapang nyer rsa ati ku ini bila B dh tw ape yg dh jd....
dr smlm aku berdebar2 tunggu respon dr B psal buah hati dia
 tu smpai kan aku xsbar2 nk blk time keje td...nasib arr aku still leh fokus ag time keje....
wlpn aku sedikit mamun tppp kengkawan still back up aku.....
thnx ye kengkawan....


ati ku berbunga riang mlm ni....terus qada mkn aku arini...3 round aku mkn arini tw...
lega sesangat...hanya tuhan je yg tw mcm mne aku rsa smlm....
aku rsa spt aku tlh lalai jga amanah B...
aku dh kcwakan dia pdahal bila B tw ape yg aku bgtw dia relax jer tppp mcm biasa arr sure arr aku kene citer dr A-Z mcm mne leh jd....
B tenang je dgr ape yg aku story tpp aku lak yg gelabah czz B allergic skit psal hitam kilat dia tu....
syukur alhamdulillah...
rsa sebak dan bersalah giler aku hilang bila dh habis story kt B.....
B ciap wat lawak ag kata hitam kilat dh jd mcm zebra arr czz dh ade colr putih..ngeeee..
B just suruh aku bawak hitam kkilat jumpa doc....B kata xpe arr nnt syg bwk lah 
hitam kilat jumpa doc and bayar saman sx....
dlm ati aku kata sure B xsnggup nk tgk "luka" hitam kilat kan...
B cedey ekkk kalau tgk hitam kilat sakit...B syg jnji syg akan bg "treatment" yg 
terbaik utk hitam kilat...
syg jnji bila B blik nnt hitam kilat akan baik sepenuhnyer....

( waaa aku ade another 3month +-  ag utk rawat hitam kilat....lama ag tu sure smpat punyer kan tppp plzz behave ye mamizu....jgn terlalu yakin okeysss )...

esok aku harus try my best curi masa utk bwk hitam kilat jumpa doc 
yg B suggest kan tu...thnx ye B czz wat syg kmbali tersenyum ngan ikhlas arini.....

love u so much munchy ye dak muchukkk.....:-)

arini genap dh 3 bln B on kapal...waaaa rsa mcm syiookk sgt....
aku berjaya lepas 3bln yg pertama.....hip hip hoooreyyy......
( ape arr mamizu ni org lain yg dh berbulan2 tu xheran pn )....
rsa syiokk mcm B nk off esok je pdahal ade 3month ag okeyy tu pn kalau xdelay arr...
rsa mcm jap je ag 3bln yg akan berlalu ni....(eeee knp arr mamizu leh rsa mcm ni ek )....
m'b sbb mcm2 program yg dh dirancang utk another 3 month ni 
sementara tunggu detik+waktu kepulangan B...waaaaa syiookkk..
masa oo masa cpt arr kau berlalu....xsabar nk tunggu saat+detik "ITU"
detik yg membahagiakan aku....
hope semuanyer berjalan ngan lancar....
hope xde delay arr....yeeeeee dh bleh ke kalau mamizu nk start countdown ek??
ngheeee....ooooo m'b masih terlalu awal...

"mamizu plzzz remember pesanan pamizu...jgn terlalu mengharap.....
plzzz redha+pasrah ngan segala kemungkinan yg akan berlaku...."

thnx 4 d t.up kasih sayang ye yayang....syg suke bila dgr suara B happy...
take care ye yayang kt atas kapal tu...
ZIZA..
mmmuuuuaaaahhhhhh to my yayang.....


No comments:

Post a Comment