Tuesday, October 26, 2010

~~Wedding~~




weyyyy ramai betoii arr yg kwen bln OKT ni....OKT bln mengikat kaceh cayang agaknyerrr....tppp bg aku bln OKT adelah bln penuh mkna aku czzzz bln okt genap 3month B onboard....just have another 3month +- je ag utk aku jd penunggu B bak pungguk windukan sang bulan....now aku ibarat telah berjaya mndaki puncak penantian aku utk 6month and sedang menuruni bukit dr kemuncak menuruni ke penamat bukit penantian aku...ishh melalut lak aku ni tppp mmg ni pn yg aku rsa skrng tw....rsa mcm satu kejayaan je bg aku....dulu aku seksa oooo nk daki "bukit tu" tpp now aku dh start turun bukit dh pn....hip hip hooreyyy....
2 thumb up to mamizu..

back tu my tittle okeyy...

24.10.10 date kupu kupu a.k.a 2pupu ( bleh ke aku guna kupu2....biar arr kupu2 pn jnji ade jgkk tittle utk dia kan...) selamat pengantin baru ye semoga kekal hingga akhir hayat...
sowi to pengantin czz aku xleh stay lelama...abh kureng sihat and need more rest tppp kira syukur jgkk arr aku still dpt attend mjlis dia...
almaklumlah kitaorg ni jarang jumpa czz jarak beribu batu memisahkan kita...
wlpn jarang jumpa tapi sx jumpa mcm kerap jumpa je gaya kitaorg....
almaklumlah darah daging sndirikn mne x mesranyerr...

and mcm biasa arr the famous soalan bila aku berdepan ngan sedara mara without B....
mcm rs dh nk mangli ngan soalan2 cepu emas 24K  tu tppp bila ramai 
sgt yg bertanya sedih jgkk aku rasa czz aku ni luar je nmpak mcm kuat tpp ati mcm tisu nak lak now hormon imbalance sooocpt skit touching but im must b strong ....yess strong..strong kah aku???
yesss mamizu must b brave and strong....
hidup mamizu......
:-)


ni arr kupu2 ku...
and d pengapit lak sepupu ku husbend + wife....
pengapit like bidan terjun tpp still mantain... 


aku yg mengambil kesempatan wlpn without B...
thnx to k.Maya czz jd teman aku ats pelamin ni....
teringt lak mjlis aku...
ngheeeee..


aku lg....


aku lagi jgkkk..
thnx to fendi czz jd my photograf...


aku yg sengsorang but B still in myheart...


aku lagi....
rasmikan pelamin b4 pengantin smpai...
kalau B ade sure ag sweet kan....
:-)


aku ngan my pakngah...
white roses from pakcik ramli...
thnx ye pakcik...



roses model...
sesuai x??
ngheee...


aku dan roses ag....


myLOVELY DADDY....
wlpn kurang sihat but still mantain...


my MOM+DAD+paklong.....





arghhhh windu semakin memucak kat B...
ya ALLAH plzz kuatkan dan tabahkan hati hamba mu ini utk tempuh semua dugaan dan cabaran yg semakin hari semakin mencabar....
B....plzz take care ur self....
i always love u...
always miss u....









No comments:

Post a Comment