Wednesday, October 20, 2010

~~20.10.2010~~


20.10.2010

date yg chantek menarik dan tertarikk tpp kenapa ati+perasaan aku xchantek xmenarik dan xtertarik like dat date....GERAMMM......STRESS nye aku rsa....arini penuh sweet sour dlm hidup... 1ari yg bnyk meaning yg wat aku jd xtw ape yg aku rsa....
pepagi ag dh wat aku jd xsyiookk....tpp aku rsa semuanyer berpunca dr aku sndiri yg jdkan bnda tu syiookk....arggghhh boleh ke aku salahkan diri aku sndiri...


SOUR...

GERAM NYERRR.....STRESS.......
ni arr mslh aku ssh skit nk accept bnda2 yg tnpa jangka pdahal aku dh didik diri aku ni utk sntiasa bersedia dan redha ngan ape yg bakal berlaku tpp arini aku gagal czz aku xjngkakan semua ni....yg wat aku geram adalah soalan exam ISAC td...aku yakin aku leh wat tppp semuanyer sebalikknyerrr....aku geram ngan FC tu czz dia yg wat aku jd mcm ni...aku dh bgtw kat dia yg aku lum jwb soalan A tpp dia suruh aku jwb terus bhgian B czz dia kata kalau xjwb bhgn A mne leh jwb bhgn B....aku pn yg mmg tgh gelabah ni terus je ikut ape yg dia ckp pdahal mmg hakikat aku xjwb ag soalan tu....bila aku nk back soalan tgk2 soalan tu dh xde dh pastu dgn selamberland dia je terus g mcm tu wat muka xbersalah...
( mmg aku rsa sakit ati....sure aku akan kene repeat exam ni ag skali tpp xtw arr bila turn aku tu czz ramai ag yg lum g exam tu...hrmmm m'b FC tu pn dh pening czz ramai sgt yg tnye kt dia....argghhh rsa mcm satu ketidak adilan je czz aku just tnye sx je ngan dia ....hrmmmm nasib aku agaknyer....nk wat mcm mne R.E.D.H.A  je arr ngan ape yg jd wlpn sedikit terkilan aku rasa )....
oh matahari cpt arr kau terbenam dan timbula arr keesokan ari dgn membawa kebahagian utk aku....aku lemas ngan ape yg aku rsa skrg....ya ALLAH kau tenangkan lah hambamu ini sesungguhnyer aku adalah insan yg lemah yg sentiasa perlukan bimbingan....AMIN...


SWEET

dr semalm B ade line fon 
( when ade line fon sure arr dh leh t.up kasih shayang kan ).....sooo dpt arr aku kembali berjimba jimba msg ngan B wlpn aku dgr suara B mcm keletihan and bnyk kali menguap time layan aku tpp B still try to give d best for me...thanx ye B...cian B letih ekk....
pastu yayang B bnyk kerenah lak...bkn sengaja bnyk kerenah 
tppp sje nk lebih perhatian dr B...
and for sure arr AMOS dipinggirkan seketika 
( sowi nyer amos )....
wlpn B ade line fon but still xleh hilangkan rsa geram aku ni....cian kt B kan jd tmpat aku lepaskan geram tpp sure B dh biasa ngan perangai aku...
LOVE U SO MUCH MUNCHY ye B.....mlm ni syg keje mlm soo ssh skit nk msg kalau patient ramai ( hope mlm ni patient syg baik2 belaka arr )...tiap kali nk naik shift mlm sure aku akan berdebar..pelik sungguh arrr.....rsa mcm bru 1st time je shift mlm...
yg aku palingggg suke habis keje mlm aku akan rush BALIK KAMPUNG....
yeeeaaaa balik kg oooo balik kg hati girang....semoga ALLAH selamat kan dan permudahkan perjalanan pergi dan balik ku weekend ni....
rasa mcm nk blk kg time raya je wlpn aku xpernah rsa blk kg time raya sejak aku start keje....nasib aku kan...xpe arr nnt ade rzki sure aku leh dpt cuti time raya.....
rsa cam ketagih oooo bila dh lama xdrive jejauh...
rsa xsenang dduk kalau lama xdrive jauh...
wlpn agak penat+letih drive jejauh tppp rsa mcm satu kepuasan tw...
ntah arr dh jd mcm habit aku lak kalau dlm sbln aku xdrive jauh sure aku rsa lain mcm....
tppp bila B ade xlak aku rsa nk drive czz rsa lebih senang lak kalau B yg drive...:-)....


B.......
thnx for the t.up kasih sayang....B mcm tw je ape yg syg pk...
thnx ye B....
i really need u B.....
mmmmuuuuaaaahhhhh......



**pas blk dr kg mmg harus aku segera hantar hitam kilat wat treatment...
hope2 semuanyer di permudahkan...cian aku tgk luka kt hitam kilat tu....





No comments:

Post a Comment