Tuesday, October 12, 2010

~~Jengjalan Itik~~


Jenjajala itik jala ayam berapa lubang kancil 
seratus lima poloh singgah mayang singgah
 mkn sirih mulut meeeeeerrrrahhhh.....

ngeeeee huwawawa....sesaje nk nyanyi lagu time kengkanak aku....
dulu aku jarang nyanyi lagu ni czz aku rsa mcm mainan ni just utk bebudak yg lembik2 je...aku dulu seorg yg ganas...ganas ooo....bkn ganas lah tpp lasak like boy..pakaian aku pn ala2 boy jgkk...
jarang main ngan kengkawan gurl...kengkawan aku time kecik ramai boy tw dr gurl...time kengkanak aku xmain arr mainan pompuan ni..... 
aku main pnjat2 pokok , lumba basikal..aci kejar dan memacam ag...
eeeee windu lak zaman kengkanak aku...zaman kengkanak arr zaman paling syiokk...eeee zaman now pn syiokk jgkk what czz aku leh rsa mcm2 tw...now lak aku dh ade hidup sendiri......
alhamdulillah now aku dh jd pompuan...nasib arr aku leh berubah...sure mama risau kalau aku still perangai mcm dulu2....huwawawawa....thnx to mama &abh czz didik+jga aku smpai aku jd org...
aku rsa bertuah jd ank diaorg czz mama abh ku tersngt arr sporting ang understood wlpn kengkadang diaorg jd mcm singa ngan kerenah anak2 yg bermacam ragam.....syiookk ooo....
LOVE U MAMA ABH...

heeee termelalut skit lak aku nii...

arini aku cuti setelah 3 ari keje...bru 3 ari keje dh cuti tpp xpe arr cuti pn xpe keje pn xpe czzz bkn ade B pn..kalau ade B sure aku arr org yg akan kerap cuti...
time B xde aku arr org yg kerap lelong cuti...almaklumlah cuti lelama time B xde no point bg aku....
nk blk kg kalau kerap sgt pn kempis jgkk arr poket aku...kalau dekat xpe arr tppp tiap2 bulan aku mesti akan blk czzz mne leh aku lupa kt mama abh aku kan...diaorg kn intan payung aku...
sekali blk kg sure arr aku nk cuti lelama skit...kalau setakat 2 ari je mne cukup..
xsmpat lepas rindu ag dh nk kene blk...penat pn xsmpat hilang....


soo bila aku dh cuti ni memacam arr plan dlm kepala aku ni...
xkn arr aku nk biarkan je cuti aku ni just lepak kt umah je...bowink arr..nk msg ngan B pn B xde line fon...seminggu beb xde line fon czz B bgtw semalam kapal wat tanker cleaning...cuci tanker kot...soo smlm smpat arr aku mohon green light B nk berjimba jimba time cuti arini wlpn dr awal ag B dh bg green light utk aku g memana pn jnji aku tw jga diri+maruah+tingkah laku...thnx ye B czz mengizinkan yayang B ni berjimba2...agpn dh lama hitam kilat B kuar dr parking sure dia pn bowink asyik terperap je kt parking tu....

so ni arr aktiviti aku arini utk isi kekosongan msa
ku tnpa cik hubby yg always dirindu....
divertional therapy utk tidak rasa terlalu rindu kt hubby....
oh masa cpt lah berlalu...
oh angin smpaikan salam rindu ku utk B yayang...


sempat ag photogedix ngan sue...
sue antara kwn yg rapat ngan aku..
thnx ye awkk czz sudi teman sy kuar jengjalan arini...



our lunch+dinner...
mknan utk menambah ag jumlah lipid yg ade..
alaaa bkn selalu pn kan...




fun fries after shaker...
cedap jgkkk...hot&spicy...


ni arr antara rakan senasib ku...
msg sape tu awkk??
kim salam kt org tu ek awkk...




cedapp oooo..
layan jgn xlayan...
tpp agak masinn....



kami yg mmg ghost 4 sauce...
ni pn still xcukup...



model funfries+ubt gigi..
ngheeehehe..





pic menyelitttt........


mamizu time taklimat ISAC...
mengantukk ooo czz just jd good listener le kunnooonnn...
20hb ade exam ISAC oooo soo 
plzz dont forget to study ye mamizu....



 ain nur hidayah...
kidnap bby dr ummi dilla...
muke selopong ngan bedak...







*** xsabar nk tunggu next month to meet my yayang muchukk...hope ade arr rzki kami....AMIN...tpp xleh nk terlalu mengharap okeyy..just leh redha+pasrah jer....***

masuk je hitam kilat td on radio terus ade lagu baik2 sayang....terus ingat kat B....B ooo B knp lah mkin ari makin kuat rindu bayang syg ni kt B....
B ooo B....B leh rsa x ape yg syg rsa now??-nnt blk B jwb ek...

dpt email dr B tgh ari td...B bgtw dia dh xtido semalamam....ade prob ngan machinery....B kata mata dia dh jd mcm panda....smpat ag wat lawak B ni yer...cian kt B sure B letih kan...hrmm keje B nk xnk B kene trma lah...syg always doakn yg terbaik utk B....rindu nk tgk B tido...ngheeeee....sabar2....

yeeee ag 6 ari B masuk port...kalau amsuk port sure arr ade line fon...ade line fon sure arr ade sms....ade line fon jgkk sure arr leh dgr suara B...yeeeeeee hip hip hoooreyyy....


LOVE U SO MUCH MUNCHY MY MUCHUKKK......
EVERYDAY I LOVE U....






No comments:

Post a Comment