Tuesday, September 28, 2010

~~~Sweetheart B~~~

Arini ari ke-2 aku off....waaaa bahagia bangat aku rsa czz bebas dpt berjimba2 lepak di rumah....actually citer ni aku nk citer dr semalam ag tpp semalam keadaan x mengizinkan....hujan lebat+kilat+guruh kuat oooo...aku ni mmg lemah skit kalau hujan ade kilat+guruh....penakutttt....rsa mcm nk duk dlm selimut je tw kalau ade kilat+guruh....aku pn xtw mcm mne aku leh jd takut ngan kilat+guruh ni....aku sndiri musykil...tpp m'b sbb aku selalu dgr citer yg org kene sambar petir sbb tu kot aku takut...




C dia kesayangan B muchukkkk......


Tppp bnyk urusan yg perlu aku settlekan....semuanyer urusan C hitam kilat intan payung Bie...half of my day aku kehulu dan kehilir settlekan urusan dia....amanat Bie soo nak tak nk kene arr settlekan jgkkk..agpn aku yg lebih bnyk gunakan khidmat hitam kilat ni dr owner dia....owner hitam kilat a.k.a CIK HUBBY just gunakan dia paling lama pn 3month +- je dlm setahun....huhuhu...thnx ye B czz "hadiahkan" kt syg hitam kilat ni....



C hitam kilat kesayangan B yg akn sntiasa berkilat pamizu ade....
bila b'sama mamizu C hitam kilat akan bermndi habuk+debu jln.....
ngeeeeee.......





actually roadtax c hitam kilat due 30 OKT ni tppp aku saje renew awal czz nnt aku takut aku terlupa
( almaklumlah bnyk bnda yg aku kene ingt psal c hitam kilat ni time B xde )....mne arr tw kot2 nnt aku bzz ngan urusan lain and xleh nk cuti ssh lak nnt....agpn B pn suruh aku renew roadtax awal2 jgkkk...senang B kata nnt xyah nk pk2 dh psal roadtax....di sbbkan urusan hitam kilat pepagi ag aku dh kuar umah...
( alaaaa bkn pepagi sgt pn...kul 10 br kuar....tppp pepagi arr bg aku czz time cuti kan time yg syiookk utk layan tidooo tnpa gangguan.....)

Nasib aku baik cz time aku smpai xramai ag org kat bank soo cpt arr urusan aku....cpt pn xde arr cpt sgt...lmbt jgkk czz org bank tu kene berurusan ngan bank kt kelantan czz time B amik C hitam kilat ni dulu B duk kt kelantan soooo kene tunggu 3-4 ari bru le amik roadtax c hitam kilat ni........
( hehe family B sempat jd org kelantan setahun tpppp aku lak yg berjangkit loghat kelantan tw)...
aku ingt senang arr kalau nk renew roadtax kete ni tpp rupanyer2 bnyk songeh jgkk...
( senang kot bg org yg dh biasa)...ni arr 1st experience aku renew roadtax kete...
mcm2 org tu tnya kt aku...soalan2 yg xpernah aku jangka...aku mne tw B guna insurans pe utk c hitam kilat ni
( actually B ade bgtw kt aku tpp m'b aku yg xingt czz xprnh nk amik tw)..ngeee...pastu tu tnya kt aku ade dpt x figure roadtax bank hantar???aikkk betoi ke kalau nk renew roadtax bank akan antar figure?? heran jgk aku....kakak tu ciap tunjuk cntoh figure kt aku dan dgn selambanyer aku kata xdpt ape2 surat pn....pastu baru arr dia bgtw kt aku biasanyer bank akan antar figure utk roadtax 1month b4 due...hrmmm ptut arr aku xdpt czz roadtax B more than 1month ag bru due...ape daaaa....
ciap tnya aku nk cntinue insurans sama or tukar lain dan aku dgn selambanyer tukar insurans lain czz aku rsa insurans yag aku pilih tu lebih glamor( mcm gila glamor plakk)...nguahahaha...ape daaa....hope B xbebel arr kt aku czz aku tukar insurans....aku berani tukar czz aku rsa B xkisah sgt kot psal insurans czzz B xpernah mention ape2 kt aku psal mne2 insurans jnji insurans tu leh cover kete dh arr...btoi x B???.....

eeee C hitam kilat B ni mmg high maintenance btoi arr.....aku pn xhigh maintenance like hitam kilat ni.....ini satu ke tidakadilan betoi....bila aku mengadu kt B bleh B kata aku jeles ngan hitam kilat....
eeeee mmg xpatut betoi arr B ni......jeles ke aku??...


**alaaa aku tw sure 100% B sayang aku lebih dr hitam kilat ni....**btoi x B??...**



eeee aku jeles ke ngan hitam kilat B ni???....


After settle urusan c hitam kilat aku g sopeng barang dapur + misi mencari kuku baru a.k.a penutup tube tayar hitam kilat sengsorang....bnyk sopeng complex aku kuar n msuk...letih byar parking je pdahal beli barang ciput jerrr...dari satu bgunan ke satu bgunan aku jejak...saje je nk cuci mata czzz kalau balik pn awal ag..bkn ade sape kt umah pn...aku sengsorang je yg ade selagi B xsign off ....
**( bila agaknyer ek B nk bg aku geng ...ngeee....insyallah ade rzki x kemana kan...yg pnting doa and sabar )..... tppp aku syiioookkk bersopeng brang dapur smpai terlupa psal kuku hitam kilat tu..dlm kete otw blk br aku teringat.....ek eleh nk patah balik mcm mlas je czz aku pn bkn nyer tw sgt kt kedai mne aku nk beli bnda tu...**sory ye B nnt bila2 syg kuar sy belikan kuku hitam kilat ek...

Cian hitam kilat kuku dia kene amik ngan org yg bertanggungjwab....aku sndiri pn xperasan yg kuku hitam kilat dh xde smpai arr time raya aritu aku g isi angin nitrogen bru aku perasan yg kuku dia dh hilang...aku ingt penutup plastic je rupanyer B kata dia beli penutup yg colorfull utk kuku hitam kilat....hrmm patut arr bleh hilang....semua org minat kalau penutup tube yg mahal tu....bkn rezeki kita arr nk wat mcm mne....eeee berdosa sape yg amik tu tw...amik tnpa kebenaran sama arr ngan mencuri....BERDOSA ooo....



menu lunch aku di umah atokk....



Abis sopeng aku lunch kat umah atok...mkn sengsorang jgkkk.....tpp b4 aku msuk umah atok tu aku ade jmpa m'ber lama time aku keje kt PLKN dulu...ingt nk aarrr ajak lunch sx kt umah atokk tpp dia ngan hubby dia le plakkk...dh kwen rupanyer dia....tahniah arrr ekkkk wahai sahabat....lapar punyer pasal mkn sengsorg pn xpe arr....wlpn org keliling nmpak aku mkn sengsorg tppp sbnarnyer aku ber2 taw czzz B always in my heart.....




tgkkkk straw 2 bkn b'mksud aku gejoloh twww tppp
minum sx utk hubby...1 for me 1 for hubby....
wlpn B jauh tppp u r always in my mind.....


minum 2 straw sx tw....
(eksyenn je ni...)


fnote : br dpt email dr B bgtw kapal delay smpai port.....kalau ikutkan arini kul 1200 time italy + 6jam = 1800 time malaysia.....tppp delay le plakk...B kata esok br smpai....hrmmmm br excited nk berjimba2 ckp fon ngan B arini tppp xpat le plakkk....snggup blk umah awal czzz nk guling2 time ckp ngan B nnt tppp semuanyer hancussss........hrmmmm.....xper arr esok ade ag.....hope esok kapal smpai awai ke destinasi......smpat ag utk aku berjimba2 ngan B b4 g keje....night shift tuuuu.....


** B tnye soalan cepu emas kt aku....nk beli pe ek czzz B nk trun sopeng kt rotterderm nnt....eeee B ni tnyer le plakkk...ngheeee..hrmmmm....aku xkisah arr ape2 pn yg B belikan utk aku czzz yg pnting B selamat pergi and selamat balik + B sihat + xtension keje cukup arr bg aku...


**always windu hubby..................


hitam kilat always berkilat with B..


mamizu with hitam kilat...

No comments:

Post a Comment