Sunday, October 3, 2010

~~~Syiok Sendiri~~~

syiokkkk sendiri....waaaa mmg aku syiok sendiri....syiok sendiri bila tgk pasangan pengantin kt kenduri adik m'ber aku semalam....ape nk jd ntah ngan aku ni tetiba syiokk sendiri bila tgk diaorg....

aku bkn pe sbnarnyer aku teringat kenangan aku kwen dulu.....b4 this aku xpernah pn jd mcm ni....dulu time aku  "dara" sikit pn xpernah terlintas dlm pikiran aku rsa syiokkk bila tgk pengantin ( lantak arr pengantin tu cun melecun pn tpp skit pn aku xheran ) tppp bila pas aku disunting oleh jejaka yg berjaya memenangi hati aku ( sure arr best man will win kan ) aku jd syiokk sndiri bila tgk pengantin....aku senyum sengsorang smpai m'ber aku pn perasan...almaklumlah mkn smbil senyum and asyik tgk pengantin je....ishhhhh kuat betoi arr penangan windu en hubby ni.....sabau je arr....xsangka ekkk syiok jgk perasaan pas kwen ni kan....dulu aku ckup takut bila pk psal kwen....ye arr bkn senang oooo nk galas tanggungjawab...risau aku xleh jd yg terbaik utk family aku sndiri tppp bila dh kwen semuanyer berubah...m'b keadaan dan peningkatan umur wat semua ni berubah kan.....thnx so much ye B czz sudi amik aku jd suri ratu hati B....
( ceeewaaahhh suri le sesangat )....




2 day b4 akad nikah....try baju...


bila aku msg B bgtw aku rsa syiok sndiri bila tgk pengantin bleh B jwb "syiok kan syg bila dh kwen ni " mcm2 perasan akan muncul...asam garam hidup umah tangga.......huwaaaaa wat lawak le plakkk B ni.....
B oooo B....................



kadi ajar B lafaz nikah.....
abh ku sendiri menikahkan kami...almaklumlah ank pompuan bongsu lah katakan...
hanya dengan sx lafaz aku sah menjadi suri hati Mohd Ikbal....




doa setelah selesai akad nikah.....
dlm hati tuhan saje yg taw betapa leganye B rsa....




aku yg blurr and spt tidak percaya telah bertukar 
status secara rasminye.....
dlm ati tuhan saje yg tw ape ygg aku rasa...
perasaan yg xpat di gambarkan....




mas kwen dr B....



upacara membatalkan air sembahyang....




aku dan dia di singgahsana penyatuan dua hati....


**terlalu bnyk kenangan bersama B wlpn perkenalan kami hanya seketika....ni lah yg dikatakan  jodoh kan B....kalau dh jodoh xkmana kan B....


LOVE U SO MUCH MUNCHY.....





No comments:

Post a Comment