Wednesday, October 13, 2010

~~Yg Sempurnakan Ku~~





Kaulah bidadari dalam hidupku


Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


B....
lagu tu syg tujukan khas utk B tw tppp 
B bkn bidadari syg tpp bidadara lah..ishhhh mcm mne ek kalau B jd bidadari..
sure lawak kan....ngeeeee......

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

sesuai sesngt tw B lirik lagu ni utk B ...
bila B jauh always arr syg akan rindu B tahap 
dewa dewi dan bila ade dlm hati sure ade taman....


*entah kenapa arini aku asyik nyanyi lagu ni je...
terngiang2 je lagu ni kt telinga aku pdahal 
rasanyer 2 3 ari xde lak aku dgr lagu ni....
smpai time keje td pn aku menyanyi riang ria lagu ni...
bila nyanyi lagu ni sure arr tersenyum like kerang nk 
msak rendang ingtkan kt B....
arggghhh makin kuat angau ku ni...*


xpe arr atleast aku angau kt hubby aku sendiri..xberdosa pn kan..
mmg wajib pn aku utk terus menyayangi dan 
terus merindui dia selagi tuhan izinkan aku utk dia....
btoi x B??


Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku


syg sayang MOHD IKBAL selamanyer.....
love forever never end.....


No comments:

Post a Comment