Monday, October 4, 2010

~~Baik2 Sayang~~



Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang


Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku



Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu


Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


hrmmmmm sayu rsa ati aku bila Bie email aku lagu ini setelah 1 ari aku xpat email dr Bie....
amos prob B kata....mulanyer aku xperasan ngan lirik lagu ni tppp bila aku bca berulang kali br aku perasan lirik lagu "Baik baik sayang".....hrmmmm sayunyer rsa..........pdahal lagu ni bkn feeling cedey pn kan tpp aku lak tetiba emo....ape ntah mamizu ni cpt sgt emo....aku bkn sengaja nk emo tppp mmg sejak 2 menjak ni aku teremo lebih ckit czzz ntah arrr.....mcm2 aku rsa.....ngan amos prob nyer....ngan aku sndiri yg xtntu hala...haru biru je aku rsa....dugaan betoi arr pompuan ni......nk kata xkup rest rsanyer dh overload rest dh tppp dont know how still rsa xtentu hala.....penyakit oooo penyakit tolong arr g jauh2 dr aku ni.....mcm2 dh aku try wat tppp aku still rasa kosong.....

semalam aku plan lepak Pantai Murni nk tgk laut nk mntk tolong kt angin+air laut smpaikan salam rindu aku kt Bie tppp ntah knp aku bleh jd lupa jln nk g pntai murni tu pdahal bkn ssh pn....aku rsa kosong je time aku drive....bleh lak aku g u trun blk czzz aku rsa aku dh terlajak simpang ke pntai murni padahal simpang tu ke depan lagi...bila dh u turn and gerak jauh bru aku rsa mcm tersedar ape yg aku wat...ishhhh haru betoi arr aku ni....nk kata xmkn dh cukup mkn dh rsanyer tppp knp aku jd mcm ni...bahaya btoi arr aku ni.......plzz wake up lah mamizu.....plzz b strong okey.....

**kalau rindu or down aku suke tgk laut czzz Bie keje kt laut .....tgk laut mcm nmpk Bie je...pdahal mne de pn .....mata kasar mmg xnmpk tpp bila tgk ngan mata hati sure nmpk Bie....

td time aku g amik roadtax c hitam kilat aku layan lagu ni je berulang2 kali sepanjang perjalanan...
( kuar sorg2 leh arr wat perangai mcm tu nk layan lagu ape2 berpuluh2 kali ulang pn xpe..kalau ade org lain dlm kete tu td sure org tu pn nk muntah dgr lagu tu ulang2 ).....smpai aku hafal arr lirik lagu ni.....hrmmm Bee ooo Bee.....knp lah yayang Bie ni teruk sgt skrg ni.....hrmmm berbalik pd roadtax .....roadtax hitam kilat just leh renew for 6month je czzzz hitam kilat ade saman.....hehehehe saman oooo....saman atas nama Bee..( mmg arr cz hitam kilat kan nama B )......agpn date saman tu time B ade...hahahaha...for sure arr time tu B yg drive hitam kilat....nmpk gayenya kene settlekan dulu saman bru leh renew roadtax.....hrmmm xpe arr nnt free2 syg g bayar ekkk xpn tunggu B je arr yg bayar next year czzz roadtax due bln 4 nnt....bleh x mcm tu Bie ???.....

arini aku try divertional therapy ngan bersopeng but still failed....still jgk aku rasa kosong........kosong......kosong..........semua bnda aku tgk xnmpk pn menarikk tppp aku smpat rembat 2 helai tudung nk pakai time g kursus esok ngan time majlis jamuan ari raya hospital nnt....time mjlis jamuan raya tu aku kene keje ofis hour....aku jd penyambut tetamu....rsa bangga le plakkk wlpn just jd minah pacak smbil tersenyum manis kt tepi tu....jd arr atleast berguna jgk arr baju raya aku tahun ni wlpn xpat pakai sx ngan Bie....xpe lah next year insyallah kalau ade rzki kita raya sesama ye Bie.....


* B.................i really need u.....really miss u......

**geram ngan AMOS czz time2 mcm ni arr dia wat perangai.....tetiba demam....kencing manis ke ape AMOS ni czzz asyik meragam je....
     tu arr suruh g jumpa doc penakut pastu wat hal..meragam.....geget kang bru tw...AMOS xwat mdcl chch up ni time nk on kapal...






No comments:

Post a Comment