Monday, September 20, 2010

****Merajuk Makan Diri****

    
            Hrmmmm aku xtw nk citer mcm mne.....ape ntah yg aku rsa......
ni arr akibatnyer kalau merajuk xkena tmpat....
sakit ati sendiri pastu mkn ati sendiri.....



setelah sekian lama hmpir 3week+- aku menunggu B ade line fon dgn kesabaran yg mncabar jiwa raga
 ( hubby punyer psal ape2 pn snggup kan ) tpppp bila dh ade line fon mcm ni lak jd kat aku....
aku mulanyer still leh bertahan dgn tahap kesabaran yg agak minimal time mula2 ade line fon tu czz B br blk dr duty sure B tired ngan duty and sfor sure B nk rest....lagi pn time tu aku br start nk drive blk dr kg so aku pn xnk B ganggu aku time drive and B pn tw aku ni jenis mcm mne ( almaklumlah tgn ni akan gatal je nk reply jgk msg wlpn tgh drive....danger ooo) soooo aku pn xkisah arr kalau B nk tido orrrr nk rest.....
sooo aku pn drive arr dgn aman makmurnyer smpai lah aku selamat smpai ke highway bukit merah....
dlm ati aku berkata ooooo lenanyer B tido smpai xde msg pn...
.xpe arr sure B btoi2 tired kan.....

so aku teruskan ag pemanduan aku dgn penuh berhemah sehingga lah aku kuar tol gurun B msg bgtw dia br bgn tido and tnya aku kt mne....dlm ati aku berbunga2 arr czz B dh bgn and aku pn akn smpai our home sweet home xlama ag....mula plan yg aku akan berjimba2 msg ngan B dgn bahagianyer.....
otw nk smpai our home sweet home B still send msg tppp tidak rncang mcm awal td smpai arr aku selamat smpai kt parking home sweet home....aku msg B bgtw aku dh selamat smpai tppp B xreply....aku syak mayb B g solat or g toilet....aku pn angkat barang yg berlambak mama tapau dr kg utk aku....aduhhh berat+bnyk giler brang mama bg.....letih aku nk mengangkut brang naik ke ting 2 oooo.....lenguh kaki ooo turun naik tangga ( cehhhh bru ting 2 dh bnyk bunyi...kata nk kurus kunoon )

pastu aku keluarkan mtor dr stor aku dpt msg B...kitaorg berjimba2 mengadu+menagih kasih satu sama lain almaklumlah sblm ni justt amos je yg jd connection kami....
segala2nyer B citer kat aku and tanye mcm mne kehidupan aku tnpa dia....
( waaaa B ni tanye mcm arr aku xbgtw ape yg jd kt aku selama xde line fon )....
dlm syiok2 aku berjimba2 msg ngan B suddently B senyap mcm tu....aku pn pelik+heran...mne B ni menghilang ( eeeee riso ooo tiba2 je senyap)...tpp aku mlas nk pk m'b B ade hal or B dh xde krdt
( kalau no tu xde krdt no yg bil kan ade )....ishhhh musykil arr B ni....ati aku mula sedih pk yg bkn2
( ishhhh teruk btoi arr yayang B cpt sgt sensitif )....

bila malam aku still ternanti2 msb dr B ...aku nk kata B xde line tppp msg yg aku send semuanyer smpai kt B....eeee mne B ni...kalau ape2 hal pn bgtw arr....ni x senyap mcm tu je.....dh arr tunggu nk ade line berminggu2 pastu bila dh ade line rsa mcm sama je xde line ( yayang B dh start merajuk dh ni )...rsa mcm better je B xde line dr ade line jd mcm ni.....( waaa ayt akit sgt dh ni )....tpppp B still jgk xreply.....ishhhh B ni kemana ekk....

eeee sakitnyer ati.....ade line fon mcm sama je xde line......aku try bkak email tgk2 ade email dr B.....aku xbca ag email yg B send tppp ati dh mengomel mcm2...(ishhhh B ni send email ade msa lak msg knp xreply)....hehehe padahal tu ntah bila punye email ( almaklumlah kan amos ni kan smtime ade jgk ragam nyer sooo email lmbt smpai ).....aku pn ape aggg wat arr luahan ati yg tgh geram ni kat B....aku serang B ngan ayat2 ati yg sakit......hehehehe cian kt B kene fire ek ngan wife sndiri.....hehehe....alaaa bkn niat nk fire pn tpppsaje nk perhatian dr B....antara ayat fire aku kt B ...( terasa berdosa aku tw bila pk blk ape yg aku wat )....im sowi ye B....

* mne B ni....
* knp senyap mcm tu je....
* B xde line fon ke ....
* g keje pn xbgtw....terus g keje mcm tu je....
* B xingt ke now dh ade line fon....alamaklum arr b4 ni kan lama xde line fon so m'b B lupa nk send msg b4 g    keje...( ayat perli ni )..
* B xingt kt syg dh ke...
* B ade emergency kes ke tiba2 senyap mcm tu je....
pls explain d best answer 4 me bila B hbs duty nnt dgn harapn ati ni akan sejuk bila dgr ur explaination okeyyyyy.....( waaaa ayat bunyi mcm keras je kan)...

aku try guling2 atas katil tppp mata aku xleh nk lelap...aku tolak ke tepi sumua brang2 B termasuk arr bju musyuk masham B ( sbb tu arr aku ssh nk tido czz xde bau B tpp akit ati pnyer psal ) ati aku sakit czzz harapan nk berjimba2 msg ngan B xkesampaian.....cedeyyy oooo sekian lama tunggu ade line fon tppp mcm ni jdnyer......

dlm aku mamai2 nk tido aku dgr msg msuk...aku dh agak sure B yg msg aku time tu ( mner arr ade spe nk msg aku kul 2 3 pg kalau bkn hubby yayang aku tu).....B explain bgtw.....
**sowi arr syg  ade emergency td sbb tu xsmpat nk msg.....boiler xleh fire.....ciap kene turn duty awal ag....ni br je blk......sowi sgt2 ye syg.....B bkn sengaja tpp mmg btoi2 ade emergency td....plzz reply msg ni ye syg....**

aku xreply pn msg B czz ati yg sakit ni lum reda ag.....pg tu B send msg memujuk ag....
**syg xleh trma ke alasan B tu....jgn arr majuk....B tunggu lama nk ade line fon tppp syg wat mcm ni....( eleh bkn B sorg je yg tunggu lama ade line )...plzzz rply msg ni....B xde krdt dh ni...**



hehheehe akhirnyer aku tertewas jgk sbb xsmpai ati nk terus majuk ngan B dlm jarak yag jauh mcm ni.....majuk jauh2 bkn dpt ape2 pn...( kalau majuk dekat2 berbaloi jgk arr ....atleast dpt jgk aku kuar berjimba2 ngan B)....heheehehe....

bila dh back too normal mula arr kmbali berjimba2 siap cranky2 rindu tahap dewa dewi kt B......
mlm tu nk tido amk blk brang2 B..tido hug baju B dgn aman makmur nyer.....trsa hidup bahagia wlpn just dpt bau B jer...( eeee teruk btoi arr yayang B ni)...


**pda sape yg terloya dgn ayat ni mntak maaf lah ek.....**....

trsa rugi majuk semalam czz aku jgk yg xleh tido lena..g keje pn ngantuk....xde smngat...patient lak ramai.....majuk punyer psal g keje rsa melayang2 je....ishhhh rugi2 hilang nikmat tido satu malam.....

hrmmm arini B xde line utk 3ari....jap ade jap xde...dh xleh nk msg jimba2 ag....tu arr time ade line majuk xtentu psal.....pastu bila dh xde line br nk nyesal le kunoon.....ni arr manusiakan xpernah puas ngan kesenangan yg ade.....T.A.M.A.K......

td B msg aku tppp time tu tgh bzzz ngan patient....aku pn x aspek B yg send msg czz B bgtw esok or lusa br ade line tgk2 B yg msg....bila aku reply msg dh pending....aduhhh kcwanyer rsa....tppp xpe arr esok or lusa B dh ade line fon dh....sabaw je mamizu....

pasni plzzz jgn majuk xtentu psal nyer mamizu....pamizu bkn nyer sengaja nk wat mamizu cedih or sakit ati,,,,kalau bleh pamizu xnk mamizu sakit or cedey wlpn skit.....pasni mamizu msti pk masak2 dulu kalau nk majuk pn....

**walau ape2 pn jd pamizu ttp sayang mamizu....( ayat yg B selalu guna kalau aku feel down )

to B>>sowi ye cayang....syg bkn sengaja nk akit ati or majuk ngan B tpppp m'b dat day syg ter lebih emo kot....almaklumlah kan lama xleh nk manja2 ala2 kucing siam ngan B.....whatever pn syg cayunk B selamanyer.........


                                    * rindu tahap dewa dewi kt lelaki nie......*




  
                                                          * saat indah bersama....**

No comments:

Post a Comment