Friday, September 24, 2010

~~~My First Trial~~~



TARAAAA..............

waaa xsangka aku ek ade bakat memasak jgk aku ni.....( waaa ayat puji diri sendiri )

bakat terpendam stlh sekian lama.....hehehe.....


lihat lah hasil titik peluh aku ptg td.......






wlpn just mee kuah je tpp syukur arr aku akhirnyer berjaya jgk try memasak sesuatu yg bru yg xpernah aku 

wat...terasa bangga ngan diri ini utk seketika...

**kalau B ade sure B suka....and for sure jgk aku akn lebih bersemangat nk memasak mcm2 czzz B suke+mkn dgn selera kalau aku msak ( pdahal time B ade most totaly B yg msakkan utk aku...aku blk keje just mkn je..ngeeeee )....nnt B blk syg msak kan utk B plak ekkk....

actually aku prepare semua ni for family my MIL czz my MIL call

semalam nk dtg umah aku tppp xjd last minutes sbb ade sedara meninggal..

( al-fatihah utk arwah makngah )

bila MIL xjd dtg aku pn saje try2 msak ikut rspi yg Yani bg..( thnx ye yani ) kunon2 nk practise arr...

practise make perfact kan....anddddd ni arrr hasil nyer....alhamdulillah.....

jd jgk percubaanaku.....aku bangga dgn diri aku sendiri....

CONGRATULATION 4 MYSELF......WAAAAAA BANGGA WEYYYY...

No comments:

Post a Comment