Friday, September 17, 2010

***Our Home Sweet Home***

     Alhamdulillah aku telah selamat smpai ke home sweet home kami pd jam 6.15pm....fuhh kira cepat jgk arr aku smpai dr jangkaan....aku jangka akan smpai dlm kul 7 or 8pm czz hujan lebat and trafic not good....xleh nk speed....just around 100-110km/j je yg mmpu aku wat czz hujan+kete+lori yg bnyk xmengizinkan utk aku memecut lebih dr kelajuan yg sepatutnyer.....
**( kiranyer arini aku pemandu berhemah arr...sbnr nyer sblm2 ni  pn aku pemandu berhemah jgk czz stlh 6tahun aku mndapat lesen secara tauliahnyer aku lum memiliki ape2 saman wlpn pernah nyaris2 disaman sbb over d speed tppp time tu nasib aku baik czz aku sndiri pn xtw mcm mner abg polis tu leh lepaskan aku...m'b dia cian kt aku kot sbb tu dia lepaskn aku....thnx ye abg polis)....**

to en hubby plzz jgn jeles ek czzz rekod yayang bie ni still bersih ag...dlm perjalana mama abh kerap call tanye aku kt mane....tiap kali call sure akan pesan...
** jgn drive laju2....
**jgn ikut laluan kecemasan....
**jgn follow kete depan rapat sgt....
**dh smpai terus call....
iyeee mama abh anakanda follow rule yg mama abh bg....mama abh risau aku nk drive blk arini czz arini kt kg ade 3kes kematian sbb accident...cucu m'ber abh meninggal sbb accident langgar lori  berhenti kt lorong kecemasan sbb tu arr mama abh risau aku drive sorang2 blk td pdahal sblm ni diaorg ok je kalau aku drive sorg2 pn...m'b kan naluri ibu bapa kan kuat...risau kt anak2 tu kan satu kewajipan....thnx ye mama abh czz still take care 4 me wlpn aku dh kwennnn........cayang mam abh selamanyer tw....

  spt biasa bila aku melangkah masuk ke dlm home sweet home kami ni maka bermula lah rutin hidup aku spt kebiasaan...g keje blk keje g keje blk keje...time cuti aku tido sepuas2nyer....just aku sengsorang dlm umah....nk jd ape kt umah ni semua kt tgn aku....nk kemas or nk bersepah terpulang pd aku....aku nk mkn ke aku nk tido ke semuanyer atas aku...xde sape ganggu...smtime aku rasa syiok hidup mcm ni tppp smtime aku borink jgkkk czzz aku sunyiiii.....tppp aku syukur atleast aku merasa hidup berdikari ssh senang sendiri wlpn sunyiii..........bila kesunyian membelenggu aku mula arr nk jd tissue bila teringat kt bie yayang tpppp semua tu just semntara je.....home sweet home ni akan kmbali ceria bila en hubby yayang blk........bieee sesungguhnyer bie lah lampu kalimantang+spotlight hidup syg tw...tnpa bie syg duk kat dlm stadium yg penuh ngan manusia  pn syg still rsa sunyi tw...eeee kuat betoi arrr penangan bie ni..........

(tp aku heran betoi arr bila bie ade rasa cpt sgt msa ni berlalu bila bie xde nk hbskan 1 ari pn aku rsa lama sgt.......lagi2 arr bila 1st 2week bie bru sign on lgi arr aku rasa sunyi+masa lmbat berlalu +++)bie or bie cpt arr bie blkk...rindu tahap dewa dewi dh ni bie...

 esok aku keje pm.......aduh berat nyer rsa ati nk start balik keje stlh cuti lama........ni arr penyakit aku tiap kali cuti lama........kemalasan akan menyelubungi aku utk g kje tpppp mula2 je....bila dh smpai tmpat keje sure aku akan bekerja ngan bersungguh2......cewaah kunoonnn...sure esok aku akn jd minah blurr utk 2jam yg pertama kt tmpat kje..........hehehe to m'ber2 yg akan bekerja ngan aku esok hope2 anda semua akan memahami situasi aku ekkkk......

  FN : menanti sms dr bie...........knp skit sgt sms bie arini........bie letih ke smpai xsmpat nk sms aku??bie oooo bie plzz answer my question...........

1 comment: