Tuesday, September 21, 2010

***Blackberry***

     Arini aku telah selamat menjalani kurus mentor mentee dgn jayanyer...
waaaa dh xde stress aku mlm ni mcm smalam czz riso xstudy nk test mentor mentee....

aku dgn bangganyer telah berjaya mnjawab all d test dgn jayanye+ati yg bangga wlpn aku xsure ngan jwpan aku tu...
soalan essay bnyk bebenor....letih aku nk menulis....aku ni arr kureng minat skit ngn tulis ayat pnjg2 ni...
kalau bg bab kira2 interesting arr jgkk....soalan more tooooo prinsip2+etika kejuruawatan..
( bab yg paling aku lemah czz nk ingt fakta)...tppp soalan yg last2 ade psal pengiraan dose ubt...waaaa aku sukeeee....aku dgn lajunyer mnjawab czz i like calculating....ciap aku lak yg ajar senior aku nk kira2
( ewahhh terbangga diri le plakkk ).....senior aku tu bkn xtw kira sbnrnyer tpp dia terlupa d formula....
agpn dia kureng familiar ngan kira2 dose ubt ni....teamworks arr katakan so xsalahkan kalau aku ajar dia wlpn time tu exam otw....hehehhe.....

eeee aku pelik jgkk sesi ptg kursus td aku xmengantuk pn...
yoo arr mne nk mengantuk czz ade discussion pastu kene present sooo mne arr mata aku nk mengantuk....
syioookkk ooo time discussion tu czz ramai fasilitator yg sokong group kami ( almaklumlah kami ni kan mantee....mantee yg sentiasa perlukan perhatian and tunjuk ajar )....
time presentation aku rsa group aku ag best dr group mentoo almaklumlah group aku ceria2 belaka.....semuanyer teamworkk....sepakat oooo....
( sape ag nk puji group sendiri kalau bkn aku sendiri kan ...."HIDUP MENTEE PRIHATINNN"...)

hbs kursus aku terus blk and sooo excited nk tgk email B....
B kata arini smpai italy tppp kenapa until now still xde fon line....
msg pn pending....B kata now kat sana delay 6jam ngan time m'sia...
hrmmmm m'b kapal delay kot....xpe arr...
hope sok pg ade arr line fon....AMINNN....

**xsyabaw nk msg jimba2 ngan Bie....ngeeeee......

arini B email suruh survey Bberry le plakk....B kata Bberry service dia lain skit...leh sms free je kalau ade line fon....pastu leh on9 unlimited....btoi ke B??B kata dia bru caya bila m'ber dia terangkan blk kt B czz aritu time kt kedai fon B mcm xcaya salesman tu explain kt B psal Bberrry ni...heran jgk aku...tppp aku mmg ade dgr m'ber2 ckp psal Bberry ni...diaorg pn ade kata yg Bberry ni special skit tpp aku xamik port pn time tu czz time tu xde nawaitu ag nk amik fon bru....
**( B ooo B...hp hantaran kita ni pn still bru ag tw...nnt majuk lak E72 ni )...

aku pn mnjalankan arr tugas bru aku mensurvey Bberry....mcm2 oo model Bberry ni...
xtw aku nk choose yg mne satu...aku tgk function dia cam sama je..
just yg beza pixel camera je aku rsa....ntah arr aku pn bkn arif sgt psal fon2 ni.....
xpe lah B nnt syg try tnyer m'ber2 yg dh pakai Bberry ni ek....


** mne 1 ekkk d best.....mamizu plzz teruskan pncarian Bberry d best.....
** misi mencari akan dteruskan sehingga titisan terakhir....kalau yayang B ni rajin lah ek.....ngeeee.....



                                                            hasil pencarian aku model Bberry 




No comments:

Post a Comment