Sunday, September 26, 2010

~~~ Our 1st Annyversary~~~





~~ tanda pengikat CINTA MIZU ~~

                                            


......26 SEPTEMBER 2009 - 26 SEPTEMBER 20010 = I YEAR....

ALHAMDULILLAH......today genap arr SETAHUN aku menjadi tunang kepada MR MOHD IKBAL.....

rsa mcm sekejap je tppp dh setahun berlalu oooo.....

pejam celik pejam celik setahun telah berlalu rupanyer.......

wlpn kini aku telah pn selamat menjadi suri ratu hati mohd ikbal tppp kenangan still kenangan....

hari bahagia tu spe bleh lupa wlpn mlm td B hampir telupa ngan date tunang kami...

mlm td aku smpat wish annyversary kami kt B time B call dr italy.....rsa bhagia seperti dunia ni yg kami yg punya bila dpt ckp lelama ngan B...pantang ade msa free sure B akan call and kebetulan aku shift pg sooo leh arr berjimba2 ckp ngan B tnpa halangan....t.up kasih sayang lah katakan....mcm2 yg aku share ngan B.....wlpn aku dgr suara B mcm keletihan tpp B still try to give d best layanan utk aku....tahnx ye B....

melalut lak aku ni dr topikk....back to d topikkk...

setahun yaang lalu ......

tgk pic je arr..........pic akan story kan semua yg jd setahun yg lalu....


sessi discussion between 2 family



debaran hanya tuhan yg tahu....
saat cincin disarungkan je jari 
manis ku.....


aku & mak....
aku sengsorong di singgahsana....
mama aku mak.....



bunga ferero roche dr family Bie



bersama insan yg aku sayang selamanyer....






memory bersama tersayang...



ngeeee....saje menyelit memory
1week B4 to b beonceeeee....
@ 1st day raya 2009......


**waiting anothers 2day +- to continue berjimba2 ckp tepon ngan Bie.....
    bie otw to another port @ italy......

No comments:

Post a Comment