Sunday, December 26, 2010

~~Terapi~~




Akibat jiwa yg kureng tenteram disbbkan rindu yg melampau pd insan yg wajib aku rindu aku amik keputusan mencari terapi terbaik utk merawat ape yg aku rsa ape yg aku alami...
wlpn aku try m'bzz kan diri aku ngan keje but penyakit rindu ttp menguasai aku...
aduhhhh aku sudah parah..


sooo kesempatan yang ada aku amik peluang membuat terapi....




yup ini arr terapi aku...aku xtahu kenapa bila aku tgk laut aku akan rsa mcm dekat je ngan B....aku rsa mcm ternampak2 je B senyum kt aku....waaa mmg parah dh aku ni....parah penahan rindu.....penahan rindu dr seorang lelaki bergelar suami...
aku rsa mcm ternampak2 je B ade kt tgh laut tu...
yupp laut adelah rezeki family mizu....


chantek matarai tu...
bila pandang lelama laut aku rsa mcm ada satu keajaiban berlaku...
makin jauh aku pandang terasa mcm nk menitis air mata ni....air mata cinta+rindu utk "lelaki itu"..
aku rinduuuuu....
B....syg dh smpaikan pesan di angin lalu utk sampaikan salam rindu peluk cium syg utk B...
nnt B sambut ekk..jgn biarkan salam tu pergi jauh...



khas utk B cayang....
nnt kita lepak kt sini sesama ye B...
syg akan tunggu detik itu....
sabar....


aku and suriya..
geng yg lebih kurang senasib....
thanx atas semuanyer ye awkkk...



view sisi....aku pn xtw selama arini ade view yg chntek mcm ni dekat je ngan aku...
ape daa aku ni...




-pisang goreng+kopok leko dr k.yat-

dan semua ini adelah pemusnah and perosak diet aku...
musnah segalanyer2....bnyk giler mknan...murah rezeki aku arini....untung aku ade jiran2 yg mengasihi aku...huhuhu....mkn jgn xmkn....


aku risau ngan mulut aku ni...kejenyer asyik menguyap je....ya Allah apakah maknanyer ni....mkin kuat rindu mkin kuat keroncong perut ku berbunyi....ohh tidakkkkk...

B mkin cengkung aku lak mkin bam2 bam2...oh tidakkk....satu ketidakadilan.....
tppp B kata kalau syg bam2 pn xpe lah....B ttp sayang aku...
ye arr tu blum jd betoi2 bam bam leh arr ckp.....
hehhe

love u muchukkk....


wahai CIK MELATI cepat lah pulang ke pangkal jalan.....
plzzz pulangkan my hero on time....
aku jgk rindu belaian and kasih sayang dia..

aku cemburu ngan cik melati czzz B spent time almost 6month+- ngan dia tppp ngan aku just 3month+ je....satu ketidakadilan....
bleh ke aku jeles ngan cik melati....
B sila bg jwpn.....

No comments:

Post a Comment