Friday, December 3, 2010



Yee ati ku tersngt gumbira...pas jumpa B on 30 Nov aritu everyday till now B ade line fon 
and adelah mcm satu kewajipan B akan call tiap kali B hbis duty....ngheee.....and for sure arr aku penunggu setia call dr B tiap kali jam menunjukkan ke angka 8++ czzz B abis duty jam 0800 and 2000...seronokkkk ooooooo terasa mcm penantian aku selama arini berbaloi2 bila dpt peluang mcm ni.....acececehhh mcm aku sorg je yg seronok kan....biar arr ape2 pn jnji ati aku syiokk and berbunga2.....

Soo bila ade line fonn AMOS akn dipinggirkan utk sementara waktu...sowi ye amos...jgn majuk tw.....mcm2 story mory aku share ngan B wlpn bnde remeh temeh.....ngheee teruk betoi arr aku ni kan smpai kan semuanyer nk story kt B....

B ni antara pic yg smpat syg amik pas balik dr jumpa B aritu....ari yg sgt meletihkan tpp syg suke czz terasa cepat masa berlalu...sedar xsedar dh 3hb  DEC dh arini...yeee...

HIP2 HOOOREYYYY....


Haikal yg bru lepas bersunat...


smpat pose ngan haikal wlpn dia agak pemalu...


chantek x B??
huhuhu wlpn dapur jarang berasap sejak B xde tppp ttp kene deco utk smbut B balik...
B kan tukang masak terbaik utk mamizu...
biar pas ni B lebih bersemangat utk masak...
ngheee.....


ni plak aktiviti di malam ari sponsor by a.mizi sekeluarga tppp 
sory arr aku xlalu nk menjamah czz perut dh overload mkn kt umah k.ton+abg bad....


**thnx atas coklat yg sedap tu ye B......yum yum yum...ingt nk mkn sesama ngan B nnt tpp xtahan arr godaan coklat tu....syg mkn kn utk B sx ekkk.....

**hrmmm mcm mne ni ek...bila aku nk start diet ni...selera mkn aku makin ari mkin merisaukan lah...mulut ni asyik nk menguyap je...ishhhh mcm mne arr aku nk wat.....kepala ni asyik ingt nk mkn je..bila B dh blk sure aku akan lg berselera nk mkn czz B rjin masak and time B balik adelah time cuti2+mkn2 cinta...
toooolooooonnnggggg..........**


LOVE U BERRYY2 STRONG YE B....
only u taw b in myheart....
FOREVER...


No comments:

Post a Comment