Tuesday, December 7, 2010

~~hari yg xbest~~


SATU MUHARAM DETIK PERMULAAN..PERKIRAAN TAHUN ISLAM HIJRAH..PERPINDAHAN NABI DAN UMAT ISLAM DR KOTA MEKAH KE KOTA MADINAH....
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU HIJRAH..... 
1432H 

 1 MUHARAM 1432H = 7hb DEC 2010 = 2YEAR 
aku kenal B 
tpppppppppppppp aku rsa sgt tak syiokk arini...
ati aku xrsa gembira mcm yg aku harapkan....aku aku rsa xsemngt....g keje pn just jasad je kt tmpat keje tpp hati aku ntah melayang ke mana....fikiran aku melayang layang mcm layang2 putus tali...aku rsa aku jalan pn xpijak tanah tpppp bila bab makan aku rsa kenyang le plakkk...ishhhhhh.....
bnyk bnda yg wat ati aku xsyiokk arini...antaranyer....
  • bgn pagi aku dh rsa mcm malas nk keje wlpn aku xarr rsa letih mne pn...tetiba mood malas selubungi aku soo aku sengaja lewat2 kan time mndi aku tpp aku still on time smpai tmpat keje okkkk..
  • smpai tmpat keje ade sedikit suasana xsyiokkk jd kt aku tppp aku xleh arr nk sharing kt sini czz agak private and cnfidential...soo biarr aku sndiri yg tnggung and telan and sbb tu jgk arr aku amik claim hour balik awal czz nk tenangkan perasaan aku ni...aku xnk nnt jd isu lak ape yg dh jd....wlpn aku taw hanya aku sorg je yg rsa ape yg telah jd....hope pasni aku xkan rsa mcm ni lagi...adat lah duniakan...
  • aku xkn dpt call dr B ag mlm ni setelah 9ari aku berjimba sepuas2 hati ngan B....everyday B akan call aku tppp start from tonight xde ag call dr B....xde ag suara B teman aku tido...xde ag gurau senda B ngan aku...xde dh msa utk aku majuk ngade2 ngan B mlm ni...hrmmm semuanyer xde.....heran jgk aku sbnrnyer czz sblm2 ni aku ok je kalau B xde line fon tppp kali ni aku rsa sedikit cedey bila B bgtw kapal nk kuar time duty B nnt...arggghhh..padahal esok B smpai dh next port...bkn lama mne pn tpppp arini aku cedey....aku perlukan B utk temankan aku...B ckap mamizu kene strong xleh lembik2 mcm ni...mamizu mesti selalu think positive...xleh cepat melatah tppp sumtime aku tewas jgkk ngan semua ni...
  • kopok lekor yg aku order online xsmpai2 ag..kata smpai monday tpp today is tuesday tppp bayang kopok lekor xnmpk pn...hishhhh ni yg wat aku angin ni...kang ade jgk kang yg kene jual ngan aku ni....waaa mamizu nk marah ni......takut nyerrrr...xpe aku tunggu smpai esok kalau esok xde jgkk aku ambush tokey dia kaw2 punyer...sabar je arrr... 
  • aku nk kuar sopeng tpp xleh czz cuaca xm'izinkan...ptg2 selalu hujan lebat siap ade kilat+guruh lagi...aku takut ngan kilat+guruh...kalau setakat hujan je aku leh gagah ag tpp kalau ade kilat+guruh aku kalah....duk umah lelama ni stress jgkkk rupanyer ekkk..aku nk g jengjalan tppp sape nk teman kan aku??alaaa kalau xde org nk temankan aku pn aku g sengsorg je arr czz g sengsorg ag senang wlpn sedikit bosan tpp atleast aku leh ikut kepala aku je kan... 

hope esok terbitnyer mentari pagi akan bawa sinar baru dlm hidup aku...
sinar kegembiraan utk aku.....
AMIN...

pakaian boleh di cuci tppp hati yg suci sukar di cari....
biar terkena kotoran demi pengalaman.....
sabar tu separuh dr iman......

sabar ye mamizu.....b patient okey....
another 1 MONTH +- je ag...... 

happy annyversary to 2 YEAR ye cayang muchukkk...
moga perhubungan kita kekal utk selamanyer hingga hembusan nafas terakhir kita.... 


i miss my hero dam much munchyyy.....

1 comment:

  1. maal hijrah...

    ~blogwalking + follow...~

    nnti jenguk + follow blog comey nor yer!

    ReplyDelete