Sunday, January 2, 2011

~~Countdown~~


yeyeyeye aku sgt suke arini...B dh t.up kasih syg....
kemarahan ku yg membara pg td terpadam bila dpt msg dr B..B penyelamat api kemarahan aku pd somebody arini...B mcm tahu2 je aku tgk HOT pg td....nasib arr B muncul tepat pd waktunyer....kalau x aku rsa mmg hancus arr minah tu kene fire ngan aku....ewaaahhh mcm bran je mamizu ni nk fire2 org...heheehe....mne leh fire2 org...aku kan org baik2 sooo xleh arr wat mcm ni wlpn minah tu selalu fire2 aku....heran aku ngan minah2 laser bermulut puaka ni...mcm xde hati dan perasaan je nk fire2 org....dh keje engkau soo buat je arr keje engkau...kalau asyik merungut je better xpayah keje....org pn xsakit hati ngan engkau tu...kang aku aku panggil fireman fire kau baru kau tahu...wakakaka...
arghhh lupa kan je arr minah mulut puaka....wat semak kepala aku je pk pasal dia tu....

back to my tittle...

Alhamdulillah akhirnya cik melati3 selamat masuk port yg seterusnyer setelah sekian lama menunggu akibat cuaca yg xelok...cian kt B and d geng terpaksa menempuh and bertahan di laut yg kuat bergelora...



senyum sampai kembung pipi bila B dh ade line fon and B sampaikan mcm2 good news yg wat hati ku berbunga2 riang.....yeyeye seronok...seronok sgt...
xsabar dh...


senyum sampai herot mulut cover malu kalau org nmpak yg aku ni terlalu suke....ngheeee....
lenguh pipi weyy asyik senyum jer...tpp xpe senyum kan sedekah...


senyum penuh ngan rsa chenta....
chenta utk sang suami....
suami yg aku kasihi.....


bersinar2 like star....yeyeyye...xtw mcm mne nk story dh rsa gumbira ku ini...



xsabar nk senyum berdua mcm ni...tpp berdua tu make sure just my muchuk je okey.....




big smile tuk B muchukkk......
terasa end line penantian ku semakin hampir...
aku perlu teruskan kesabaran ku hingga ke end line itu...
moga semuanyer di permudahkan....
AMIN...



LOVE U FOREVER MOHD IKBAL


yehaaa xlama ag kapal akan back to malaysia...yeee saat2+detik2 yg mmg aku nanti2kan....insyallah B akan off bila smpai kt port m'sia nnt tppp port yg mane satu tu aku xpasti and B pn xleh bg jaminan bila and kat port mne dia akan off tppp xpe laaa atleast aku tahu B akan off xlama ag.....paling2 lewat pn m'b hujung bln ni and kalau rezeki bgz m'b B akan off tgh bln ni.....yeeeee...
mari kita tgk bilakah DETIK ITU....
sabar ye mamizu...
pamizu tu pn dh xsabar sesangat dh nk off....nk turun duty pn cam dh berat je cz dlm kepala dh set nk off....

mari kita countdown....

No comments:

Post a Comment