Saturday, December 25, 2010

~~Love Entry~~


Countdown........countdown....countdown......
Niat hati bru nk starting for countdown tppp bila B bgtw news yg sikit xsyiokk terus xjd nk start....
xpe lah nk wat mcm mne kan dh keje B mcm tu soooo kene sentiasa redha and pasrah ngan ape yg bakal berlaku.....ofkos semua geng2 senasib aku pn mcm aku jgkk kan sentiasa redha+pasrah ngan ape2 pn yg bakal berlaku.....

thnx pd geng senasib yg sentiasa memberi support kt aku...
hanya yg senasib always think and support +VE dgn ape yg aku rsa dan ape yg aku alami......
aku sayang korang semua....
BIG HUG FOR U OLL 
okeyyy....

so my decision akan start contdown bila dh masuk new year 2011..

moley x B??
:)).....







yup im feel lonely without u....
terasa tersangat lah lambat msa ni berlalu tppp bila B ade kenapa masa selalu cemburu dgn kita....cepat je sang matahari munculkn diri pastu cepat jgkk sang matahari hilang kan diri....
kalau B ade syg rsa mcm xnk tidoo je czz bila syg tido sure esok hari akan berganti...
:((


ape yg berlaku pd kita dulu dan kini....
xsuke pic right side....

im like left side (^____^)
rindu left side moment....
ngheee....


always missed u....



for u B Muchukkk....
syg xnk org lain nmpak B kecuali syg sorg je czzz u only for me okkk...
-tamak nyer aku-



syg nk B tahu tiap hari rindu+cinta syg hanya utk B...
tiap nafas and denyutan nadi syg hanya utk B....
-tppp rsanyer mmg B dh tahu kot-
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

taraaaaaaa............


insan yg paling aku rindu....
rindu separuh mati...
lembik lutut bila 2week xdgr suara ....
hilang semangat bila sehari xsebut nama MOHD IKBAL...




**sure B senyum sampai telinga hati kembang like flowers in d garden bila aku wat entry mcm ni....
tppp mmg ini pn yg aku rsa now czz ntah arr bila penyakit rindu tu dtg semua keje aku wat serba xkene....
hanya dia yg aku nmpak...hanya dia yg aku ingat....dlm kepala asyik ingt B je...
sumtime mcm ternampak2 je B tunggu aku kt gate hosp time aku blk keje...
ya ALLAH parahnyer aku rsa kali tanggung rindu...
penyakit apakah ini??hormon apekah yg melanda aku ini??
mkin dekat due off B mkin parah aku rsa....
-eh dh dekat ke date off B....hahaha lambat lagi lah mamizu-
ya ALLAH berikan lah aku kekuatan utk tempuhi semua ni...**



to my muchukkk....plzz take care ekk...syg always doakan yg terbaik utk B....

rindu nk dgr "org" panggil aku SAYANG tiap pagi....


No comments:

Post a Comment