Friday, January 7, 2011

~~Sabar~~



sabar.....sabar.....sabar....sabar.....sabar.....hope kesabaran aku ni akan membuahkan hasil yg berbaloi2....amin.....

mkin dekat end line aku makin bnyk lak dugaan yg terpaksa dihadapi....cian kt B tppp cian jgk kt aku yg jd penunggu setia ni....baru je starting countdown tppp terpaksa cancel kan bila dpt "berita itu" dr B....sabar je laaa......sabar lagi.....mmg sabar je yg mampu aku katakan.....tiada lagi istilah yg lebih sesuai dr sabar dlm situasi mcm ni....kita sama2 sabar ye B...ape2 yg terjadi and bakal terjadi syg redha+rela sepenuh hati....syg always support B sepenuhnya...mungkin ade hikmah semua nyer ni.....

rsa mcm nak tiup2 je kapal bg laju skit blk malaysia....


wahai cik melati ku sayang hope engkau akan cepat sembuh ek...cian kt engkau kan...sapa lah yg dengki ngan engkau kan....xsangka kau pn ade musuh jgk ekkk....hebat jgk engkau ek...
xkisah laa kau ade musah ke xde tppp make sure kau jaga my muchuk bebaik ekkk....
jgn noty2 ye cik melati....
jgn simpan muchuk sy tu lelama taw...
cukup2 laaa tu....
aku pn rindu dia jgkkk.....

arghhhh semakin hari semakin rindu......
makin hari makin terbayang2 je B ade kt umah ni...




always love u my muchuk....
only u in my heart....

happy 25month together ye B....
(^_____^)

flying KISS utk B muchuk....


No comments:

Post a Comment