Monday, November 1, 2010

~~YiiiiPiiieeee~~



YES NOVEMBER ALREADY...
yiiiipieeee....suke suke suke suke but still xleh suke sgt...kne sntiasa beringt2 kan....whteverpn aku mmg suke arini czz dh msuk nov bermakna journey penantian aku pn semakin hmpir....semakin ari semakin dekat.....yeeeee.....ngheeeee.....

tppppppp dlm aku syiok2 menanti2 dtgnyer nov ni ade duka yg t'selit...B kureng sihat czz kene typhoon....alahaiii kesiannyer aku rsa tpppp ape nk wat kan dh rzki kami d lautan biru sooo mmg tu arr cabaran dan dugaan yg t'paksa di tempuhi....arini aku dpt email B bgtw dia demam le plakk.....smpai betoi2 lethargic and xlarat nk bgn g keje.....nasib aku ade bekalkan ubat time B nk on aritu and kengkawan B pn take care ngan B soo kureng skit my worried....thnx ye kengkawan B yg baik ati tu...still ade yg smpati ngan B ciap bg ubt tambahan kt B tpp aku xtw ubt pe yg diaorg bg czz B just mention color ubt bkn nama ubt.....yg menyedapkan ati aku B kata B nk g medical bila smpai port nnt and mengikut perangkaan aku m'b arini or esok kapal msuk port...

ya ALLAH kau berikan lah kekuatan utk suami ku menempuhi dugaan ni.......

mmg btoi2 xlarat B ni ....mcm mne lah agaknyer keadaan B kt sana ekkk....xdpt aku nk byangkan mcm mne keadaan B czz B xpernah ag demam time ngan aku...hope B kuat utk tmpuh semua ni....plzz ye b to b strong....B plzzz tke cre ek..

kalau lah ade pinu doraemon kan syiokk...akan ku segera berjumpa B.......B plzz ekkk b strong....

syg sayang B.....mmmmmmmmmuuuuuuuaaaahhhhhhhhhh flying kiss dr jauh utk B di sana.....


EVERYDAY I LOVE U...

No comments:

Post a Comment