Friday, November 26, 2010

~~Layan~~



Arini aku bru berkesempatan utk upload pic rentetan weekend in NOV....

6 NOV 2010
Majlis persandingan abg aku sebelah perempuan....


aku menempek wit barisan perbarisan istiadat abg aku...
ngheee...
bila lg nk menempek kan...



mama+abh aku...
yg tgh tu sure arr abg aku kan...
tema merah gitu taw...


aku sure arr yg merah menyala tu...
berat ooo angkat hantaran ni.....
bunga2 kecik tu cucuk hidung aku...

13 NOV 2010
Majlis kat umah mama abah aku laaa...



malam berinai...




Raja sehari otw masuk laman umah...




yg ini kakak aku ngan c gedik a.k.a her daughter....
gedik main ngan umbrella pakngah...


seee ummi dia pn nk main ngan umbrella jgkk...



pose with pedang yg aku rsa agak berat ooo....


3 beranak yg sedondon...
sure arr aku yg paling cun kan time ni..
ngheeeee....


aku dan kakak yg xmau senyum...




kakak yg pose sehabis cun....
chantek x bju aku belikan utk dia??
ngheee....


aku yg keletihan kehulu dan kehilir...
sila abaikan muka aku yg berminyak tu ekk....


ade gaya mummy mithali x??
aku ngan alia yg puteh gebu mcm telur kene kupas...
geramm akuu...




ni semua pic amik kesempatan pas pengantin turun dr pelamin....

sooo ni je arr g mampu utk aku upload...bnyk ag nk upload tpp aku ade keje lain nk kene buat wat masa ni sooo cukup arr dulu ekk...

wlpn dh agak terlambat tp aku ttp nk wish 

"SELAMAT PENGANTIN BARU TO MYBRO+MY SIL....
SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT"....
&
WELCOME TO OUR FAMILY 
(^___^)

aku ade sesuatu yg menarik utk next entry...
insyallah aku akn update "sesuatu" yg menarik tertarik tu nnt ekk....

B syg always rindu B....
(^________^)
B tunggu syg ekkk on dat day....

No comments:

Post a Comment